Physical Coaching

Ben je een gedreven atleet die zijn sportprestaties naar een niveau hoger wil tillen? Of weet je totaal niet hoe te beginnen met het aanpakken van je conditie? Bij onze physical coaches kan je voor tal van fysieke doelen terecht: sportgerichte krachttraining, core stabiliteit, cardio, algemene opbouw conditie,... You name it, we coach it.

Training op maat

Elk lichaam is uniek en heeft zo ook zijn eigen specifieke trainingen nodig. Afhankelijk van hoe gericht je wil werken, kan je ervoor kiezen om personal training te krijgen of in kleine groepjes. Beide zijn gericht op specifieke vragen/noden; kracht, core, stabiliteit, blessure preventie of private yoga, … 
  • 1 on 1 trainingen
    • ​Blessurepreventie 
    • Yoga, pilates of gyrokinesis
    • Conditie, kracht
    • Ademhaling bij sporters
  • Small group trainingen 
    • ​Blessurepreventie 
    • Yoga, pilates of gyrokinesis
    • Conditie, kracht
Neem contact op met onze coach

Groepslessen

Op zoek naar motiverende groepslessen? Dan moet je onze boost your balance, yoga- of cycling groepslessen eens proberen. We streven ernaar om zo kwalitatief mogelijke groepslessen te organiseren (lees: de groepen zijn niet gigantisch) en toch zo persoonlijk mogelijk een oogje in het zeil te houden en je indien nodig te corrigeren. Altijd fijn om met een groep gemotiveerde mensen mee te sporten, toch? 

De opties:

Inspanningstesten en antropometrie

Meten is weten. Klinkt bekend in de oren? Terecht, want ook wij starten graag vanuit een gegronde basis om verdere fundamenten van jouw conditie op te bouwen. We meten dan ook graag de basics als lengte, gewicht en vetpercentage maar bepalen ook jouw trainingszones aan de hand van een lactaattest. Hierdoor weet jij heel specifiek wat je werkpunten en trainingszones (hartslagzones) zijn en kan je gericht trainen. We voeren zowel testen uit op de loopband als op de rollen in de praktijk. Je kan met andere woorden op je eigen fiets, de lactaattest uitvoeren: handig!  Onze lactaattesten

Trainingsschema's

Een trainingsschema op maat, al dan niet voor een specifiek doel. Wil je graag je eerste marathon lopen of onder jouw vorige triathlon tijd duiken? We got you. We koppelen dit graag aan een inspanningstest als kick-off van jouw persoonlijke plan. Een trainingsschema kan ook bestaan uit kracht-of blessure preventieve trainingen, afhankelijk van jouw noden. Onze trainingsschema's

More news

contacteer onze coach!

Heb je vragen, twijfels, of wil je graag eens horen hoe wij jouw aanpak zien?

Stel hier je vraag